Životné hodiny

Schádzame sa , rozchádzame sa. Myslíš, že je to niečo, na čo sa Boh pozerá z výšky a smeje sa na nás?  Vždy sa snažím utápať vo svojom žiali. Zamknutá. Čo sú moje problémy v porovnaní s ostatnými ľuďmi? haha.  Práve premýšľam, čo si v najbližších dňoch zmením. Bude to ešte dlho a pomaly sa to stratí? Či to zo dňa na deň vyprchá ako voda do vzduchu? Zúfam a o chvíľu potom nie (prepla sa mi veselšia). Ručičky na hodinách sa posúvajú len 1krát za rok dozadu. Tá jedna hodina by nestačila na napravenie všetkého toho zlého, čo som napáchala, nestačila by na oblízanie sĺz na tvárach ľudí, ktorým som ich spôsobila, ani na vrátenie nadávok ktoré som na vás vypľula. 
Nie som ten typ bytosti, ktorá premýšľa nad minulosťou, skôr moc riešim budúcnosť. Však? Veď beží to samo.
No... už sa v tom asi nezmením. Naivne verím veciam ktoré si vytvorím v hlave. Potom tomu predchádzajú iné udalosti a všetko mi spadne ako pyramída z plastových pohárov. 
Nevadí :).
Vytvorím si ďalšie krásne predstavy!





Obľúbené príspevky z tohto blogu

Zrkadlo

Voľba

Sny