Modriny a jazvy

sebakontrola sebareflexia sebapoznanie
pískanie v duši
anjelské zjavy
všetko je mrhanie
bezcitná mŕtvola

závoj je od sĺz
okolo krku ovíjaný
niekto má obavy
niekto je s podsvetím už teraz
pupočnou šnúrou spojený

ruky vystreté pred tvárou
odkrývam závesy blízkej budúcnosti
žmúrim  oči nech mi ich nezakaľuje
márnivosť špinavej spoločnosti

nechápeš nečítaš nerozmýšľaš
ten tvoj kúsok srdca mi len zvratkami napĺňaš
vnútro krvavé strhané hrdlo podrezané
prosím ťa už nehovor čo ti je zakázané

odstrihnúť okovy predrať sa životom
zabudnúť na včera
kľakni si na zem a upokoj svoj dych
modlím sa a preklínam šepotom

mami neboj nič sa mi nestane
už mi čierny pes cestu neskríži
naklamal uverila ublížil
vstal a odišiel
kusanec na zápästí navždy mi ostane



Obľúbené príspevky z tohto blogu

Zrkadlo

Voľba

Sny